این وبلاگ خوبی است

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

دفتر کار مجازی یا دفتر کار همراه

 دفتر کار همراه

دفتر کار همراه یا دفتر کار مجازی چیست ؟

ما تمام زیر ساخت های کسب و کار شما را فراهم ساخته ایم . از این پس شما فقط به کسب کار خود بیاندیشید .

یک دفتر کار برای مدیریت کسب کارتان , یک وب سایت برای معرفی کسب و کارتان , یک پنل ارسال پیام تلگرام و یک پنل ارسال SMS برای تبلیغ کسب و کارتان .

خوب , فقط کافیست شروع کنید ...

ادامه مطلب...
۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahmod azizz

دفتر کار مجازی

دفتر کار مجازی

 

دفتر کار مجازی در حقیقت یک مرکز تلفن بسیار هوشمند و پیشرفته می باشد که شما را از داشتن یک دفتر کار واقعی تقریبا بی نیاز می سازد . البته این دستگاه جایگزین بسیار مناسب دستگاه های سانترال فعلی نیز می باشد . امکانات دفتر کار مجازی را در ذیل لیست نموده ایم .

ادامه مطلب...
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahmod azizz

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای  و یا طراحی پورتال 

امروزه با توجه به وارد شدن دنیای مجازی و اینترنت به زندگی مان , طراحی سایت حرفه ای و داشتن یک وب سایت برای معرفی محصولات و خدمات تجارتمان به امری لازم و ضروری تبدیل گردیده است که تیم " هانی تک " با بررسی ابعاد وجودی و حیطه فعالیت سازمان شما اختصاصی ترین طراحی سایت حرفه ای و پورتال را در اختیار شما قرار می دهد لازم به ذکر است در صورت عدم رضایت شما از طراحی سایت حرفه ای و یا طراحی پورتال تیم " هانی تک " بدون هیچ قید و شرطی تمامی وجه پرداخت شده را عودت می دهد

طراحی سایت حرفه ای
ادامه مطلب...
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahmod azizz

برندینگ و برند سازی

برند هر سازمان , تجارت و کسب و کاری بیانگر هویت آن مجموعه است و ارتباط مستقیمی با اهداف آن سازمان در راستای بازاریابی , ارتباط با مشتریان و در نهایت فروش محصول یا خدمات دارد . به همین سبب انتخاب نام و نشان تجاری مناسب , هدفمندی پروسه معرفی برند و بازاریابی برنامه ریزی شده از درجه اهمیت بالایی در طراحی برندینگ بر خوردار می باشد .

ادامه مطلب...
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahmod azizz